آخرین مهلت ارسال آثار به شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۴ / ۱۰ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۵۱۴ ، بازدید:۶۱۴

آخرین مهلت ارسال آثار و مستندات شهرهای متقاضی شرکت در طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر تا پنجم دی ماه سال جاری است. به گزارش هنرآنلاین، ابراهیم حیدری دبیر اجرایی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر با اعلام این خبر گفت: این طرح در مرحله اول اعلام فراخوان ٣٧٠ شهر از ٣١ استان در این رویداد مشارکت داشتند و آمادگی خود را در حداکثر در سه رشته موضوعی اعلام کردند. از جمله اهداف این طرح می‌توان به این موارد اشاره کرد؛ کمک به برنامه‌ریزی برای توسعه پایدار، مشارکتی و مبتنی بر رویکرد آمایشی در شهرها و مناطق فرهنگی ایران؛ کشف، جذب و پرورش فعالیت‌ها و حمایت از پیشنهادهای نو، خلاقانه، اثربخش و پایدار بومی، ساماندهی و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در سطح محلی و بومی مبتنی بر فرهنگ ایرانی ـ اسلامی، تمرکززدایی در امور فرهنگی و هنری و تقویت ظرفیت‌های مردمی در فرهنگ، تبادل تجربه‌ها و دانش بومی در میان شهرهای مختلف ایران، توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر و کمک به بهبود کسب‌ و کارهای فرهنگی هنری و صنایع خلاق و در مجموع تکیه‌بر اقتصاد درون‌زا است.

 

آخرین مهلت ارسال آثار به شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر , آخرین مهلت , ارسال آثار , شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر ,  فرهنگ و هنر , شبکه شهرهای خلاق , دبیرخانه شبکه , معاونت امور هنری , وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی , هنرهای تجسمی ، هنرهای نمایشی ، موسیقی ، مد و لباس ، هنرهای صنایع و سنتی ، ادبیات ، رسانه , مطبوعات ، بازی‌های رایانه‌ای ، سینما ، چاپ , بسته‌بندی

 

حیدری در ادامه افزود: شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر عنوان طرحی برای شناسایی خلاقیت‌های فرهنگی و هنری در شهرها و مناطق جغرافیایی ایران و ایجاد شبکه‌هایی برای تعریف همکاری‌ها و برنامه‌های مشترک میان آن‌هاست. این طرح با محوریت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت و همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و سازمان یونسکو و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور اجرا می‌شود و بنا دارد در ده حوزه موضوعی شهرهای خلاق را پس از داوری برنامه‌های آن‌ها مشخص کند و شبکه شهرهای خلاق را تشکیل دهد. حوزه موضوعی فعالیت‌ها به این شرح است؛ هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، مد و لباس، هنرهای صنایع و سنتی، ادبیات، رسانه و مطبوعات، بازی‌های رایانه‌ای، سینما، چاپ و بسته‌بندی. هر شهر می‌تواند ذیل این ده حوزه موضوعی، شاخه‌هایی را تعریف کرده و ظرفیت‌ها و برنامه‌های خود را برای توسعه آن ارائه کند. دبیرخانه شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر همه مدیران فرهنگی شهرها و عموم هنرمندان در سراسر ایران را به همکاری و همفکری دعوت کرده و گردهم‌آیی بزرگ این مجموعه برای نیمه اول  اسفندماه برنامه‌ریزی شده است.

شهرهای متقاضی شرکت در این طرح می‌توانند طرح‌های خود را حداکثر تا تاریخ پنجشنبه ۵ دی‌ماه ۱۳۹۸ از طریق پست به آدرس: تهران خیابان قائم‌مقام فراهانی، خیابان فجر نبش کیهان، طبقه پنجم دبیرخانه شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر ارسال کنند . 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .