طراحی نرده با الهام از ساختار سلولی

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۱۷ / ۰۹ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۴۱۰۲ ، بازدید:۱۱۸۴

شرکت طراحی  Nervous System،نرده ای هنری برای پلکان استودیو جدید خود در Palenville نیویورک طراحی نموده که از مقطع بافت گیاهی الهام گرفته شده است.طرح فلزی نرده که توسط برش لیزری ایجاد شده ،به صورت یک الگوریتم است که به طور پیوسته در امتداد نرده،به طول 12.2 متر حرکت می کند.

نرده پلکان با الهام از ساختار سلولی

 

طراحان توضیح می دهند: "از پایین راه پله ، امواج سلول های متراکم به حلقه ها تغییر شکل می یابند ، سپس مارپیچ می شوند و در انتها به سلول های شعاعی در مقیاس بزرگ تبدیل می شوند. این الگوها مورفولوژی هایی را که در سطح مقطع بافت های گیاهی دیده می شود، به یاد می آورند. "

نرده پلکان با الهام از ساختار سلولی

طراحی نرده با الهام از ساختار سلولی

 

در اینجا نگاهی خواهیم داشت به الگوی نرده هایی که توسط آخرین نسخه نرم افزار Corollaria Nervous System ساخته شده است.نرده ها دارای رنگ مشکی مات هستند و برای سهولت در نصب ، طرح در 6 پانل تقسیم شده که یکی از آنها برای ایجاد گوشه خم شده است.

طراحی نرده با الهام از ساختار سلولی

طراحی نرده با الهام از ساختار سلولی

طراحی نرده با الهام از ساختار سلولی

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: contemporist

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .