چند راه حل برای داشتن یک حمام مرتب

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۰۶ / ۱۰ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۴۱۲۹ ، بازدید:۱۲۷۴

اگر آرزو میکنید که کاش حمامی مرتب و سازماندهی شده ؛داشتید ،این مطلب به شما کمک خواهد کرد.سازماندهی کاری است که شما می توانید در هر لحظه و بدون صرف بودجه زیاد،آن را انجام دهید  و از نتایج این کار شگفت زده شوید.

 

  • سطوح کابین ها را تمیز نگه دارید:

این کار باعث می شود ظاهری منظم تر به فضا داده شودو وسایل ضروری را در جای دیگری قرار دهید. اگر باید وسایل را روی میز قرار دهید ، آنها را در ظروف جذاب دسته بندی کنید یا بطری های مشابه را انتخاب کنید.

چند راه حل برای داشتن یک حمام مرتب

 

  • به یک طرح رنگی منسجم پایبند باشید:


یکی از راه های ایجاد فضایی مرتب و سازماندهی شده، این است که به یک طرح رنگی پایبند باشید. رنگ سفید یک انتخاب فزاینده برای این فضا است ، زیرا احساس نشاط و شادابی دارد.

چند راه حل برای داشتن یک حمام مرتب

 

  • یک یا دوجا برای قرار دادن وسایل تزیینی انتخاب کنید:

پر کردن سطح میزها ازآیتم های تزئینی علاوه بر اینکه باعث شلوغ شدن فضا شده ، فضای ذخیره سازی ارزشمند شما را نیز اشغال می کند.بنابراین فقط یک یا دو مورد دکوری کفایت می کند.گیاهان سبز انتخاب خوبی و ایده مناسبی برای فضای حمام هستند.مثلا گیاه سرخس که  رطوبت حمام را نیز دوست دارد.

چند راه حل برای داشتن یک حمام مرتب

 

  • هرچیز قابل دیدن را مرتب نگه دارید:

آیا قفسه های باز دارید؟ اگر فضای کافی برای کابینت بسته در دسترس نیست ، نگران نباشید. روی مرتب نگه داشتن آنچه که قابل مشاهده است، تمرکز کنید. حوله ها را رول یا تا کنید و برای وسایلی مانند صابون مایع و...، از ظروف یا توزیع کننده های خنثی  انتخاب کنید.

چند راه حل برای داشتن یک حمام مرتب

 

  • فقط موارد ضروری را در کنار روشویی نگه دارید:

بطری صابون مایع،لوسیون دست و جامسواکی از جمله آیتم هایی است که می توانید آن ها را در کنار روشویی قرار دهید.

چند راه حل برای داشتن یک حمام مرتب

 

  • از ظروف یکنواخت استفاده کنید:

اگر حمام  شما کوچک است و یا داشتن محصولات نظافتی در فضای باز برایتان کارایی بیشتری دارد،از بطری های شیشه ای یا استیل ضد زنگ استفاده کنید. اگر محصولات نظافت شما (مانند ژل حمام و دوش) از قبل در بطری های شیک است ، آنها را با افتخار به نمایش بگذارید.

چند راه حل برای داشتن یک حمام مرتب

 

  • روی اکسسوری های حمام خود سرمایه گذاری کنید:

لوازم حمام خود را هماهنگ کرده و وسایل ضروری مانند ظرف صابون ، سطل آشغال کوچک ، لیوان مسواک و ظرف صابون (مخصوص حاوی صابون تخته ای) را حتماً خریداری کنید. لوازم جانبی حمام از جنس استیل ساده ،می تواند بسیار چشمگیر باشد.

چند راه حل برای داشتن یک حمام مرتب

 

  • برای انجام کارهای اصلی از مبلمان های کوچک استفاده کنید:

اگر واقعاً عاشق تزئینات هستید و می خواهید جلوه خاصی به  فضای خود بیفزایید ، مطمئن شوید که آنها هدف دوگانه دارند. به عنوان مثال ، یک چهارپایه چوبی کوچک می تواند محصولات حمام یا حوله های تا شده را روی خود نگه دارد.

چند راه حل برای داشتن یک حمام مرتب

 

  • در صورت نیاز، آویز حوله اضافی نصب کنید:

حوله ها را از زمین دور نگه دارید . با درنظر گرفتن آویزها و قفسه های مناسب،جای کافی برای گذاشتن حوله ها داشته باشید.

چند راه حل برای داشتن یک حمام مرتب

 

  • از سبد یا سینی برای نمایش گروهی از موارد استفاده کنید:

اگر می خواهید (یا نیاز دارید) گروهی از موارد را نمایش دهید ،  آنها را در یک سینی یا سبدی که در یک مکان اصلی قرار داده اید ، دسته بندی کنید. به عنوان مثال ، یک سبد محصولات حمام کنار وان ، ظاهری زیبا ایجاد می کند.

چند راه حل برای داشتن یک حمام مرتب

 

  • از فضای عمودی استفاده کنید:

اگر فضای کافی در کف ندارید ، از دیوارها به نفع خود استفاده کنید. قفسه های دیواری و قفسه های حوله ای می توانند بدون اشغال فضای کف ، سازماندهی را افزایش دهند.

چند راه حل برای داشتن یک حمام مرتب

 

  • از کابینت پزشکی خود بیشترین استفاده را ببرید:

آه ، کابینه دارو! آیا می دانید بسیاری از داروها نباید در حمام نگهداری شوند ، جایی که رطوبت و گرمای حاصل از دوش می تواند فضای ذخیره سازی نامناسبی برای داروها باشد؟ داروها را در انبار آشپزخانه ذخیره کنید و کابینت دارو را برای وسایلی که برای دستیابی به آنها لازم است،استفاده کنید.

چند راه حل برای داشتن یک حمام مرتب

 

  • استفاده از کشوها برای سازماندهی بهتر:

چند راه حل برای داشتن یک حمام مرتب

 

  • استفاده از سبدهای ریلی:

سبدهای کشویی یا ریلی برای قرار دادن وسایل اضافی بسیار مفید خواهند بود.

سازماندهی حمام

 

  •  استفاده از باکسهای چوبی و پارچه ای:

سازماندهی حمام

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: decoist

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .