معرفی برگزیدگان جایزه معماری ، خانه دوست کجاست

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۹ / ۰۸ / ۱۴۰۰ ، شناسه: ۴۵۸۶ ، بازدید:۸۳۷

جایزه معماری خانه دوست کجاست با معرفی برگزیدگان و شایسته‌های تقدیر به کار خود پایان داد. به گزارش هنرآنلاین، پیرو انتشار فراخوان مسابقه خانه دوست کجاست؛ تصویرسازی اقتباسی و مفهومی و روایت‌ محور یک خانه در ایران امروز مورخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰، و طی گزارش دبیرخانه مسابقه، نتایج و اسامی رتبه‌های برتر و شایسته تقدیراعلام گردید.

هیات داوران این مسابقه حمید ابراهیم‌نیا، مهدی احمدیان، امیرهوشنگ اردلان، کوروش حاجی‌زاده، کوروش رفیعی، محسن شریفی و رضا نجفیان از ۱ مهر لغایت ۸ مهر ماه سال ۱۴۰۰ در سه گام به‌ صورت مجازی به داوری آثار ارسال‌ شده پرداختند.

معیارهای اصلی قضاوت داوران بدون اولویت‌بندی نسبت به یکدیگر به شرح ذیل بوده است:

– کیفیت تصویری و هنری اثر

– کاربرد نوآورانه عناصر اساسی معماری بومی در ایران

– خلق هویت مستقل برای اثر نسبت به منبع اقتباس

– به‌ کارگیری تکنیک‌های تازه تصویرسازی

– امکان برداشت متنوع و آزاد در ذهن مخاطب

نتایج جایزه معماری «خانه دوست کجاست»؛ تصویرسازی اقتباسی و مفهومی و روایت‌ محور یک خانه در ایران از میان ۱۴۵ اثر ارسالی به این جایزه، بدین شرح است:

 

رتبــــه های بـرتــــر:

رتبه اول: محمد هادی سنائی (کد: ۱۶۷)

رتبه دوم: فاطمه خورسندی قره‌ چشمه (کد: ۲۶۲)

رتبه سوم: ندا صفرمقدم، زهرا مصطفی‌زاده مشهدی (کد: ۲۲۲)

 

 شایستگان تقدیر:

امیرحسین علی زمانی، زهرا ملک محمدی (کد: ۲۸۴)

محدثه محمودی، مینو معبودی (کد: ۲۷۴)

عطیه انصاف (کد: ۱۶۱)

احسان لسانی (کد: ۲۲۴)

نوا یزدی‌نژاد، احسان اقلیدس (کد: ۱۹۹)

مهدی فولادی (کد:‌ ۱۶۸)

 

دبیرخانه مسابقه برای تقدیر بیشتر از شرکت‌کنندگان در مسابقه، ۱۰ اثر دیگر از بین آثار مرحلۀ نهایی را نیز شایستۀ تقدیر اعلام کرد.

 

معرفی برگزیدگان جایزه معماری ، خانه دوست کجاست , معرفی برگزیدگان , جایزه معماری ، خانه دوست , خانه , کیفیت تصویری , کاربرد نوآورانه , عناصر اساسی معماری , بومی , ایران , خلق هویت مستقل , تکنیک‌ تصویرسازی , ذهن مخاطب

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنر آنلاین ، کد خبر: 166933

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .