سالن کنسرت ریگا ،جلوه کهربا در حوزه بالتیک

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۸ / ۰۸ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۱۷۱ ، بازدید:۳۷۸۶

یک معمار آلمانی سالن کنسرتی را در یکی از جمهوری‌های حوزه بالکان طراحی کرده است.

 

سالن کنسرت ریگا , جلوه کهربا در حوزه بالتیک , سالن , کنسرت ریگا , جلوه کهربا , حوزه بالتیک , بالکان , معمار آلمانی , ستاوین , اخبار معماری , شبکه معماری

 

"فولکر گینه‌که" معمار آلمانی سالن کنسرتی را در لتونی یکی از جمهوری‌های تازه استقلال یافته حوزه بالکان طراحی کرده که به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

عامل اصلی جذابیت این فرم، استفاده از شیشه‌هایی شفاف و به رنگ کهربایی است. فرم استوانه ای این سالن، کاملاً متناسب با عملکرد این ساختمان است. سالن اصلی کنسرت در مرکز این مجموعه واقع است و ظرفیت هزار نفر برای تماشای کنسرت یا نمایش دارد.

در داخل این سالن نه تنها ملاحظات آکوستیکی کاملاً رعایت شده بلکه بازهم از نظر بصری بسیار جذاب و زیباست. بر روی سقف سالن کنسرت استوانه‌هایی قرار دارد که به دلیل اینکه سطح داخلی آن صیقلی است نور را از بیرون ساختمان به داخل هدایت می‌کنند بدین ترتیب در طول روز نور روز به داخل راه پیدا می‌کند.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .