نشست رم به عضویت ایران در شورای اجرایی ایکروم منجر شد

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۳ / ۰۹ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۱۹۵ ، بازدید:۳۲۶۸

محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور به نمایندگی از ایران به عضویت شورای اجرایی سازمان بین المللی مطالعه، حفاظت و مرمت آثار تاریخی و فرهنگی (ایکروم) در آمد.

 

نشست رم , عضویت ایران در شورای اجرایی ایکروم , شورای اجرایی , ایکروم , ستاوین

 

به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ نمایندگان کشورهای عضو ایکروم در نشستی که در رم برگزار شد، محمدحسن طالبیان معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران، را به عنوان یکی از اعضای شورای اجرایی این نهاد بین المللی انتخاب کردند.

ایران با عضویت در شورای مرکزی ایکروم درحالی می‌تواند نقش موثری در حفاظت، مرمت، آموزش و ظرفیت برای میراث فرهنگی جهانی داشته باشد که در این مرکز بین المللی برنامه‌ها و پروژه‌های اجرایی به طور اصولی و برنامه‌ریزی شده و به صورت دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت در اختیار دانشجویان و متخصصین کشورهای عضو گذاشته می‌شود.

در حال حاضر این سازمان دارای ۱۳۳ عضو است که مقر اصلی آن از سال ۱۹۵۹ تاکنون در شهر رم ایتالیا قرار دارد. پس از انقلاب اسلامی ایران برای سومین بار است که به عنوان عضو شورای اجرایی این سازمان وابسته به یونسکو انتخاب شده است.

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .