رقابت معماران شناخته شده در طراحی موزه بزرگ بوداپست

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۶ / ۱۱ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۴۷۸ ، بازدید:۳۶۵۲

لیست نیمه نهایی قدرتمند رقابت طراحی بخشی از یک مجموعه موزه‌ جدید عظیم در مجارستان اعلام شده است.

 

رقابت معماران , طراحی موزه بزرگ بوداپست , طراحی موزه , بوداپست , طراحی , موزه بزرگ بوداپست , مجارستان , موزه‌ , لیگت بوداپست , پارک شهر بوداپست

 

پروژه‌ "لیگت بوداپست" شامل تحول پارک شهر بوداپست به یک مقصد اصلی فرهنگی است. این سایت، محلی برای موسسه‌های جدید شامل خانه موسیقی مجارستانی از سو فوجیموتو و گالری ملی جدید از سانا است.

موزه مردم نگاری که در ابتدا توسط معماران والت دو مارتینیزطراحی شده بود؛ اما پس از آن که سایت پروژه به طور کلی تغییر یافت، ساخت طرح این استودیوی فرانسوی به زمانی دیگر موکول شد. حالا مناقصه ای جدید با تعداد محدودی از شرکت‌های معتبر و مطرح دنیا برای این پروژه برگزار شده است.

معماران برنارد چومی، گروه بیارکه اینگلس (بیگ)،دانشگاه علوم و فناوری بوداپست، کوپ هیملبائو، معماری دومینیک پرات، معماری امره ارولات، معماران جی‌ام پی، خوزه پولترووزو، ام وی آر دی وی، معماری ناپور، اُ اِم اِی، سربرانچ هاتون، زاها حدید، معماری – استودیو، باناتی +هارتویگ لیست 15 شرکت معماری برگزیده در دور اول این رقابت را تشکیل می‌دهند.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین , Etood

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .