همایش تخصصی نور و معماری

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۱ / ۰۲ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۱۶۲۲ ، بازدید:۴۱۶۰

در آستانه بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار صورت می‌گیرد

برگزاری همایش تخصصی " نور، معماری " در مشهد

در این همایش نیز از معماران پیشکسوت و چهره‌های شاخص معماری شهر مشهد تقدیر خواهد شد.
 

معاون شهرسازی و معماری شهرداری از برگزاری همایش تخصصی " نور، معماری " به مناسبت روز معمار در مشهد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری مشهد محمدرضا حسین‌نژاد در این خصوص گفت: این برنامه ساعت 9 صبح روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه جاری در محل موزه بزرگ خراسان واقع در مجموعه کوهسنگی برگزار می‌شود.

 

همایش تخصصی نور و معماری ,  همایش تخصصی , نور و معماری , بزرگداشت شیخ بهایی , روز معمار , معماران پیشکسوت , چهره‌های شاخص معماری , شهر مشهد

 

وی با اشاره به اینکه برگزارکننده این همایش معاونت شهرسازی و معماری شهرداری می‌باشد، عنوان کرد: این همایش با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان برگزار خواهد شد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد با بیان اینکه در این همایش به تاثیر امواج بر انسان پرداخته می‌شود، افزود: تاثیر امواج نوری در منظر شهری و انسان و بررسی رابطه متقابل آن در ایجاد شهر و منظری که بتواند آرامش روانی شهروندان را فراهم آورد، از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این همایش خواهد بود.
وی ادامه داد: در این همایش که با هدف تحلیل و ارتقای هویت خاص اسلامی منظر شهر برگزار خواهد شد بر لزوم سازماندهی معماری نور بر پایه مثلث سه‌گانه فرهنگ و هنر، تاریخ و تکنولوژی، الزامات و بایدهای نورپردازی، تاکید می‌شود.
حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: در این همایش نیز از معماران پیشکسوت و چهره‌های شاخص معماری شهر مشهد تقدیر خواهد شد.
گفتنی است؛ محمدرضا حسین‌نژاد معاون شهرسازی و معماری شهرداری، مهدی ذاکرالحسینی رییس کمیسیون امور فنی، عمرانی و طرح‌ریزی شهری شورای اسلامی شهر، دکتر علی نقی سلمانی فوق دکترای در رشته "ثاتیر امواج بر انسان"(محقق) و دکتر گودرز سهرابیان سخنرانان این همایش خواهند بود.

شایان ذکر است علاقمندان میتوانند جهت حضور در همایش که به صورت رایگان برگزار می شود به سایت http://archima.ir مراجعه و ثبت نام نمایند.

اهدا گواهی منوط به ثبت نام و حضور در همایش می باشد.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: کانون هم اندیشی معماری مشهد

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .