سومين فراخوان بورس تحصيلي مهندسان مشاور آبار

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۱۹۵۳ ، بازدید:۳۳۲۰

مهندسان مشاور آبار برگزار مي نمايد :

[سومين فراخوان بورس تحصيلي آبار]
ويژه دانشجويان معماري در مقطع كارشناسي ارشد ورودي 1395

با استعانت از درگاه خداوند متعال به اطلاع میرساند شرکت مهندسان مشاور آبار در راستای نیل به اهداف شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای برتر معماری در نظر دارد سومین فراخوان اعطای بورسیه تحصیلی آبار را برگزار نماید. این دوره به منظور ایجاد شرایط مطلوب برای ادامه تحصیل و تامین کمک هزینه تحصیلی دانشجویان برتر مقطع کارشناسی ارشد معماری و همچنین تربیت و تامین نیروی متخصص طراح معماری شرکت مهندسان مشاور آبار میباشد.

 

سومين فراخوان بورس تحصيلي مهندسان مشاور آبار , سومين فراخوان , بورس تحصيلي  , مهندسان مشاور آبار , مشاور آبار , آبار ,

 

ظرفیت اختصاصی فراخوان سال 1395 :

ظرفیت بورس تحصیلی برای سال تحصیلی 1395  , دو نفر در نظر گرفته شده ، که تا یک برابر ظرفیت پذیرش در این سال تحصیلی  به عنوان افراد ذخیره اعلام میگردد ...

 

 

جزئيات فراخوان و فرم ثبت نام در:


تلگرام: @abarco


وب سايت: www.abarco.ir

 

 

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: مهندسان مشاور آبار

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .