تجربه شگفت انگیز گردشگری در هتل‌های برفی

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۹ / ۰۸ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۲۰۶۴ ، بازدید:۳۰۰۶

هتل‌های یخی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌های طبیعی دنیا محسوب می‌شوند که تجربه شگفت‌انگیزی را برای گردشگران فراهم می‌آورند

تجربه شگفت انگیز گردشگری در هتل‌های برفی

 هتل‌های زمستانی هرساله مورد استقبال بسیاری قرار می گیرندتا حدی که این اقامتگاه های یخی اغلب برای یکسال از پیش رزرو شده اند. تعدادی از این سازه های جالب توجه را با هم مرور می کنیم.

این هتل در نرو‍ژ در سال 1999 در نروژ ساخته شده که در آن زمان اولبن نمونه از هتل یخی به شمار می رفت. هتل دارای 30 اتاق مختلف، کلیسای یخی، کافی شاپ یخی، و سالن های خانوادگی است. نکته قابل ملاحظه اینکه در اتاق ها دوش و سونایی وجود ندارند و میهانان می تواند از تجربه منحصربه فرد آب گرم در فضای باز و مشاهده ی منظره شمالی بهره ببرند.

تجربه شگفت انگیز گردشگری در هتل‌های برفی

در این هتل لوکس که در آندورا واقع شده توجه ویزه ای به جزئیات شده و فضایی رومانیتک برای میهمانان فراهم شده است. به طور مثال دیوار ها کنده کاری شده اند و از گلها، موجودات افسانه و تزئینات مختلفی در فضا استفاده شده است.

تجربه شگفت انگیز گردشگری در هتل‌های برفی

این اقامتگاه در اتریش محل ایده آلی برای گذران تعطیلات به شمار می رود که به سبک ایگلوهای اسکیموها طراحی شده و از چشم انداز فوق العاده زمستانی برخوردار است.

تجربه شگفت انگیز گردشگری در هتل‌های برفی

و بالاخره این هتل معتبر در کانادا اداعا دارد که تنها هتل یخی در شمال آمریکا است و درمیان گردشگران بسیار محبوب است. برای ساخت آن از 30000 تن برف و 500 تن یخ استفاده شده است. امکاناتی که در این هتل در نظر گرفته شده شامل یک سالن بزرگ، کلیسایی کوچک، کافی شاپ و وان داغ در فضای باز است.

تجربه شگفت انگیز گردشگری در هتل‌های برفی

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .