تالار نمایش سن آنتونیو برنده جایزه جهانی معماری شد

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۷ / ۰۹ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۲۰۷۴ ، بازدید:۳۲۱۹

مجموعه نمایشی توبین در تگزاس برنده یک جایزه بین‌المللی شد.

 

تالار نمایش سن آنتونیو برنده جایزه جهانی معماری شد

 

مجموعه نمایشی توبین در سن آنتونیو  ایالت تگزاس برنده جایزه جهانی معماری (ULI) شد.

این پروژه توسط معماران LMN در همکاری با دفتر معماری ماک با صرف هزینه ای بالغ بر 150 میلیون دلار به ثمر رسیده است. مجموعه نمایشی توبین به عنوان نمادی از اتصال فرهنگ چندوجهی این شهر در پذیرا بودن از مهاجرینی از سراسر جهان موفق به کسب این جایگاه شده است.

طراحان این پروژه عنوان کرده‌اند که؛ در این پروژه از سبک معماری بومی  مستعمراتی اسپانیا الهام گرفته‌اند.

هیات داوران این جایزه هم مرکز توبین را به عنوان مجموعه ای که عملکردی پویا را با هدف اتصال مؤثر بینافرهنگی را در این منطقه امکان پذیر می‌سازد معرفی کرده‌اند.

گفتنی است؛ مجموعه نمایشی توبین همچنین برای دریافت جایزه معماری آمریکا 2016 افتخار نیز نامزد شده است. همچنین شهردار و شورای شهر سن آنتونیو جایزه سال این شهر را به این پروژه اهدا کرده‌اند.

 

تالار نمایش سن آنتونیو برنده جایزه جهانی معماری شد

 

تالار نمایش سن آنتونیو برنده جایزه جهانی معماری شد

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .