مداخله هنرمند فرانسوی درکاخ بزرگ پاریس

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۲ / ۰۱ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۲۷۷ ، بازدید:۲۴۰۶

یک هنرمند فرانسوی با الحاق سازه هایی به کاخ بزرگ پاریس تغییرات عمده ای در چشم انداز این مکان به وجود آورده است. به گزارش سرویس معماری هنرآنلاین , هرساله وزارت فرهنگ و ارتباطات فرانسه برای رسیدگی به معماری کاخ بزرگ پاریس از یک هنرمند پیشرو معاصر دعوت می کند. در این سال از دنیل بورن هنرمند فرانسوی دعوت شده تا این کاخ عظیم را با ایجاد یک گالری به یادماندنی توسعه دهد.

 این هنرمند با برقراری سایبان هایی با سقف شیشه ای و رنگی نمای بی نظیری به کاخ بخشیده، چنان که بازدیدکنندگان زیر این سایبان های رنگی عظمت کاخ و سقف گنبدی آن را مشاهده می کنند. همچنین با تابیدن نور خورشید از سقف گنبدی بنا به این عناصر رنگی سایه های بی نظیری در کف سالن ایجاد کرده است. 

 

هنرمند فرانسوی , کاخ بزرگ پاریس , پاریس , دنیل بورن ,  نور خورشید , سقف گنبدی , فرانسه

 

به طور کلی، رنگ ها می توانند به شیوه های مختلف، تأثیرات بنیادین در زندگی انسان ها بر جای بگذارند، که از جمله مهم ترین آنها می توان به تأثیر آنها بر احساسات اشاره کرد. هماهنگی در رنگ ها مثل هماهنگی در نت های موسیقی می باشد که از اهمیت ویژه ای در ایجاد هارمونی مناسب و چشم نواز برخوردار است. همچنین، برای رسیدن به اهدافی همچون کارکرد مناسب، زیبایی بصری، هارمونی فضایی، و تأثیر محیطی و روانی مثبت و البته موثر در طراحی داخلی، مستلزم استفاده هماهنگ و منسجم از عناصر طراحی است.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .