گفتگو پیرامون بازارهای سنتی یا مجتمع‌های تجاری در برنامه شبِ معماری

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۲ / ۰۵ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۱۷۹ ، بازدید:۱۰۱۳

شبِ معماری  , دومین قسمت از گفتگو پیرامون  بازارهای سنتی یا مجتمع‌های تجاری  در برنامه زنده تلویزیونی  شبِ معماری در شب‌های هنر ، امشب از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، در چهارمین قسمت از برنامه "شب معماری" از سری برنامه زنده تلویزیونی "شب‌های هنر"، چهارشنبه ۲۳ مرداد ۹۸، جواد خدایی و ایمان واقفی، میهمان علی فروزانفر، کارشناس مجری برنامه خواهند بود.

این کارشناسان در ادامه قسمت قبل به بیان تجارت فرهنگی و بر ساخت بازار‌های سنتی در مقابل مجتمع‌های تجاری می‌پردازند؛ و پس از آن به گفت‌وگو با موضوع روند شکل‌گیری این دو مهم در گذشته و امروز خواهند نشست.

در این برنامه جواد خدایی، معمار، شهرساز و عضو پژوهشکده ثامن؛ ایمان واقفی، استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه شهر و علی فروزانفر، کارشناس ارشد مهندسی معماری اسلامی به عنوان کارشناس حضور خواهند داشت.

این برنامه  چهارشنبه، ۲۳ مردادماه ۱۳۹۸، ساعت ۲۳ ، به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

"شب معماری" پنجمین شب از مجموعه "شب‌های هنر" است که چهارشنبه‌شب‌ها به‌صورت زنده پخش می‌شود. این برنامه‌ معماری به دنبال واکاوی مفاهیم و دغدغه‌های روزی جامعه‌ی معماری و شهرسازی است؛ تا فرصتی برای خوانشی صحیح از وضعیت معماری و شهرسازی در ایران باشد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی محمدامین نوروزی کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار است که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

 

گفتگو پیرامون بازارهای سنتی یا مجتمع‌های تجاری در برنامه  شبِ معماری  , شبِ معماری  , بازارهای سنتی , گفتگو , مجتمع‌های تجاری , گروه ادب و هنر , وضعیت معماری و شهرسازی , جواد خدایی , معمار ,  شهرساز , عضو پژوهشکده ثامن

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .