نشست 21 : معماران معاصر تهران

مجموعه: چهارشنبه های تهران ، تاریخ انتشار: ۱۵ / ۰۸ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۴۸۳ ، بازدید:۹۵۴

نشست : بیست و یکمین نشست چهارشنبه های تهران

موضوع : معماران معاصر تهران

با حضور : 

اسکندر مختاری ؛ پژوهشگر معماری و شهرسازی

- فرزاد سپهر ؛ مدرس معماری

- سیاوش تیموری ؛ معمار و شهرساز

زمان : چهارشنبه 15 آبان ، ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰

مکان : باغ کتاب , راهروی سروستان 

 

نشست 21 , معماران معاصر تهران , 4shanbehayetehran , چهارشنبه های تهران , چهارشنبه , تهران , 4shanbeh , tehran , باغ کتاب , راهروی سروستان , سروستان , نشست تخصصی , نشست معماری , نشست تخصصی معماری , مستند معماری , همایش معماری , جلسات معماری

 

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، بیست و یکمین برنامه از سلسله برنامه‌های «چهارشنبه‌های تهران» از ساعت 18 تا 20:30 روز چهارشنبه 15 آبان ماه برپا خواهد شد. میزبان این هفته رضا فیضی، پژوهشگر معماری و شهرسازی است. برنامه این هفته با موضوع «معماران معاصر تهران» و با هدف بررسی ابعاد مختلفی از تاریخچه معماران معاصر و نقش‌آفرینان برتر این عرصه برگزار می‌شود.

«چهارشنبه‌های تهران» در این هفته به بررسی «بنیان‌های معماری معاصر ایران» با حضور اسکندر مختاری؛ پژوهشگر معماری و شهرسازی، «اولویت عملکرد در آثار «سیاوش تیموری» با حضور فرزاد سپهر؛ مدرس معماری، «بررسی معماری معاصر ایران» با حضور سیاوش تیموری؛ معمار و شهرساز شناخته‌شده کشور اختصاص خواهد یافت. همچنین پخش دو مستند کوتاه درباره هوشنگ سیحون و ایرج اعتصام؛ از دیگر بخش‌های این برنامه است.

فصل دوم برنامه «چهارشنبه‌های تهران» که از ابتدای پاییز، هر چهارشنبه در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود، از دریچه معماری، تاریخ، فرهنگ، خرده‌فرهنگ‌ها و شناسه‌های مکانی به بررسی شهر تهران می‌پردازد. برنامه‌های قبلی با موضوع خیابان سی تیر، بهارستان، موزه‌های تهران، آرامستان‌ها و خفتگان تهران و میدان توپخانه برگزار شده است. محل برگزاری این برنامه در روزهای چهارشنبه هر هفته در راهروی سروستان باغ کتاب تهران است.   

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .