قرمز شدن برج آزادی همزمان با روز جهانی هموفیلی

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۹ / ۰۱ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۳۸۲۹ ، بازدید:۷۴۹

برج آزادی امشب ۲۸ فروردین ماه‌ همزمان با روز جهانی هموفیلی با نورپردازی به رنگ قرمز در می‌آید. به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی برج آزادی ، روز جهانی هموفیلی همه ساله 17 آوریل ( ۲۸ فروردین ماه ) توسط فدراسیون جهانی هموفیلی توسط سازمان‌های حمایتی بیماران مبتلا به اختلالات انعقادی و مراکز درمانی این بیماران در سطح بین‌المللی برگزار می شود تا آگاهی عمومی جامعه نسبت به این بیماری افزایش یابد.

برج آزادی نماد ملی کشور نیز به عنوان حمایت از بیماران و همچنین در راستای ارتقاء سطح آگاهی عموم مردم پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه به رنگ قرمز در می‌آید.

برج آزادی در یک‌ماه گذشته میزبان ویدئومپینگ‌های مختلفی با موضوعات فرهنگی، ملی، مذهبی و بهداشتی بوده که بازتاب‌های جهانی در رسانه‌های دنیا داشته است.

 

قرمز شدن برج آزادی همزمان با روز جهانی هموفیلی , قرمز شدن برج آزادی , روز جهانی هموفیلی , هموفیلی , رنگ قرمز , هنرآنلاین , روابط عمومی برج آزادی , 17 آوریل , ۲۸ فروردین , فدراسیون جهانی هموفیلی , اختلالات انعقادی , ستاوین

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنر آنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .