اینستالیشن معماری سابین در سه‌سالانه طراحی موزه اسمیتسونیان

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۵ / ۱۲ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۵۱۶ ، بازدید:۳۷۳۲

پنجمین سه‌سالانه طراحی موزه اسمیتسونیان این روزها در حال برگزاری است.

 

موزه اسمیتسونیان، پنجمین دوره از سه سالانه طراحی خود را با موضوع "زیبایی" در حالی تا 21 آگوست میزبانی می‌کند که در این دوره با تمرکز بر نوآوری‌های زیبایی شناسانه، این نمایشگاه شامل بیش از 250 اثر و 63 طراح و گروه بین المللی است. نمایشگاه در هفت تم با عنوان‌های "عجیب"، "پیچیده"، "اثیری"، "متخلف"، "اضطراری"، "ابتدایی" و "دگرگون شونده" تقسیم بندی شده است.

 

اینستالیشن معماری سابین , سه‌سالانه طراحی موزه اسمیتسونیان , اینستالیشن معماری , سه‌سالانه طراحی موزه , اسمیتسونیان , طراحی موزه , طراحی , موزه

 

یکی از آثار ارائه شده در بخش "اضطراری" این نمایشگاه که به ارائه پروژه‌هایی با به کارگیری سیستم‌های دیجیتال برای تولید اشکال غیرمنتظره پرداخته، پاویون "پارچه بافت ِ چند تار" از استودیو جنی سابین به طور خاص برای نمایش در نیویورک اجراشده است. این اینستالیشن معماری از طبیعت و ریاضی الهام گرفته شده و با ادغام چند مدیوم مختلف ساخته شده است؛ تلفیقی از عناصر بافت دیجیتال سه بعدی، نخ‌های فعال خورشیدی و لوله‌های آلومینیومی.

 

اینستالیشن معماری سابین , سه‌سالانه طراحی موزه اسمیتسونیان , اینستالیشن معماری , سه‌سالانه طراحی موزه , اسمیتسونیان , طراحی موزه , طراحی , موزه

 

جنی سابین که مدیریت یک استودیو معماری تجربی در فیلادلفیا را برعهده دارد، استادیار طراحی و فن آوری های نوظهور دانشگاه کرنل است و از سال 2005 تا 2011 در سمینارهایی با همین عناوین در دانشگاه پنسیلوانیا حضور داشته. سابین که رویکردهای میان رشته ای‌اش در حوزه معماری شناخته شده است، تحصیلات خود را به ترتیب در رشته‌های سرامیک و هنرهای بصری از واشنگتن و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته معماری به پایان رسانده است.

سابین جایزه AIA را در سال 2005، و به تازگی جایزه اتحادیه معماران نیویورک را دریافت کرده است.

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنر آنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .