بیانیه اتحادیه جهانی معماران , طراحی یک دنیای‌بهتر

مجموعه: رویدادها ، نویسنده پایگاه وزارت راه و شهرسازی ، تاریخ انتشار: ۱۶ / ۰۷ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۱۹۶۸ ، بازدید:۲۷۵۳

به مناسبت روز جهانی معماری، اتحادیه جهانی معماران بیانه‌ای صادر کرد. گفته می‌شود موضوع معماری سال جاری به طراحی یک دنیای بهتر اختصاص دارد.

 

بیانیه اتحادیه جهانی معماران , طراحی یک دنیای‌ بهتر , بیانیه , اتحادیه جهانی معماران , معماران , اتحادیه معماران , یک دنیای‌بهتر ,

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اتحادیه جهانی معماران به مناسبت روز جهانی معماری بیاینه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

- از سال ۲۰۰۵ تاکنون اتحادیه بین المللی معماران (UIA)، هر سال اولین دوشنبه ماه اکتبر را به منظور یادآوری مسئولیت جمعی معماران برای طراحی آینده‌ای بهتر در شهرها و سکونتگاه‌ها به عنوان روز جهانی معماری نام گذاری کرده و برنامه هایی را برگزار می‌کند.

اتحادیه جهانی معماران، امسال نیز به نمایندگی یک میلیون و سیصد هزار آرشیتکت از سراسر دنیا، موضوع روز جهانی معماری را به "طراحی یک دنیای بهتر" اختصاص داده است.

همانگونه که گستره چالش‌های جهانی تشدید یافته و بزرگتر می شود، نقش معماری، برنامه ریزی و طراحی به منظور تضمین یک آینده بهتر برای همه مردم قابل تأمل‌تر می‌شود.

اتحادیه جهانی معماران، تمامی مؤسسات معماری در هر کجای جهان را فرا می‌خواند تا نقش ضروری طراحی برای کم کردن آلام بشری، کاهش بار جهانی و ارتقای کیفیت زندگی را پررنگ نمایند.

اعضای اتحادیه جهانی معماران و همکارانشان در سوم اکتبر ۲۰۱۶ به منظور ارتقا بخشیدن به قدرت بیشمار معماری برای مقابله با تغییرات اقلیمی و پرورش ارتباطات امن، پربار، منصفانه و مقرون به صرفه در این زمینه بسیج خواهند شد.

اتحادیه جهانی معماران در سومین همایش اسکان بشر (کیتو پرو- اکتبر ۲۰۱۶) و بیست و دومین همایش چارچوب پیمان‌نامه سازمان ملل متحد در تغییرات اقلیمی (مراکش – نوامبر ۲۰۱۶) بر موضوع " طراحی یک دنیای بهتر" تأکید خواهد کرد.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: پایگاه وزارت راه و شهرسازی

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .