خانه ایرانی برنده یک جایزه بین‌المللی شد.

مجموعه: رویدادها ، گردآوری لقمان کسمایی ، تاریخ انتشار: ۱۹ / ۰۲ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۳۵۸ ، بازدید:۴۴۰۱
گردآوری مقاله

"خانه قانعی" یکی از رتبه های برگزیدگان “A’ Design Award 2017“ را به خود اختصاص داد.

 

خانه ایرانی برنده یک جایزه بین‌المللی شد.

 

پروژه: خانه ۱۷۱ (قانعی)  واقع در اصفهان با طراحی محمدرضا قانعی و شرکت مهندسان مشاور و معمار پلشیر به عنوان یکی از برگزیدگان “A’ Design Award 2017“شناخته شد.

مسابقه طراحی " A’ Design Award" برای ترویج و شناسایی بهترین آثار طراحی خلاقانه در سراسر جهان، تأسیس شده است. همه ساله پروژه‌هایی که در نوآوری، تکنولوژی، طراحی و خلاقیت متمرکز هستند، کاندید " A’ Design Award" می‌شوند.

در این رویداد طرح‌هایی مورد پذیرش قرار می‌گیرند که در بازه زمانی ۱۰ سال اخیر طراحی شده باشند. هدف اصلی این مسابقه، ایجاد بینش جامع و درک شیوه‌های طراحی مناسب و هماهنگ با برگزیده‌ترین طرح‌های بین المللی در تمام زمینه‌های صنعتی است. همچنین هدف نهایی این رقابت ترغیب و تشویق طراحان، شرکت‌ها و برندها در سراسر جهان به منظور ایجاد سازه‌ها و پروژه‌هایی با کیفیت و سودمند برای جوامع انسانی است. پروژه خانه قانعی؛ یکی از برندگان مدال طلا جایزه بین المللی طراحی "۲۰۱۷ A Design Award "شده است.

 

خانه ایرانی برنده یک جایزه بین‌المللی شد.

خانه ایرانی برنده یک جایزه بین‌المللی شد.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .