برگزاری مراسم روز بناهای تاریخی به صورت مجازی

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۱ / ۰۱ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۳۵۴۱ ، بازدید:۷۳۸

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از برگزاری مراسم روز جهانی محوطه و بناهای تاریخی ( ۲۹ فروردین ) به صورت مجازی در موزه آبگینه و سفالینه پایتخت خبرداد. به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی تهران، پرهام جانفشان گفت: به دلیل شرایط پیش آمده به دلیل ویروس کرونا مراسم روز جهانی بناها و محوطه های تاریخی (۲۹ فروردین ماه) به صورت مجازی از موزه آبگینه پخش خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران با بیان اینکه مراسم مذکور همانند سال های گذشته با حضور اساتید حوزه میراث فرهنگی، معماری و مرمت برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: تنها تفاوت این برنامه با سال های گذشته حضور مجازی شرکت کنندگان در مراسم خواهد بود.

 

برگزاری مراسم روز بناهای تاریخی به صورت مجازی , برگزاری مراسم , مجازی , بناهای تاریخی , مدیرکل میراث فرهنگی , گردشگری و صنایع دستی , استان تهران , فرهنگی و تاریخی , روز جهانی محوطه و بناهای تاریخی , موزه سفالینه , موزه آبگینه ,

 

جانفشان گفت: برنامه های روز جهانی بنا ها و محوطه های تاریخی  با هدف افزایش حساسیت جامعه در حفظ و صیانت از داشته های فرهنگی و تاریخی و لزوم توجه به بنا ها و محوطه های تاریخی در استان تهران برگزار و امسال نیز همانند سال های گذشته برنامه های اداره کل میراث فرهنگی استان تهران با همان کیفیت محتوایی بر بستر فضای مجازی برگزار می شود.

جانفشان افزود: برنامه روز جهانی بناها و محوطه های تاریخی روز جمعه ۲۹ فروردین ماه از ساعت ۱۰ به صورت مجازی اجرا و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت لینک برنامه به پرتال اداره به نشانی  https://tehran.mcth.ir مراجعه کنند.

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .