فراخوان فرهنگستان هنر برای تاثیر کرونا بر معماری و شهرسازی

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۴ / ۰۲ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۳۸۳۹ ، بازدید:۷۴۹

فراخوان گروه تخصصی معماری و شهرسازی فرهنگستان هنر ، همزمان با سوم اردیبهشت‌ماه، روز معمار، منتشر شد. به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌ عمومی فرهنگستان هنر، در متن  فراخوان گروه تخصصی معماری و شهرسازی فرهنگستان هنر آمده است:

 باسمه تعالی

گروه تخصصی معماری و شهرسازی فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران، از متخصصان و حرفه‌مندان عرصه معماری، طراحی شهری، شهرسازان و برنامه‌ریزی شهری، برای تهیه و تدوین سند و دستورکار تخصصی بحران‌ها با تأکید بر شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن در معماری و شهرسازی، معماران، برنامه‌ریزان شهری و شهرسازان، دعوت به هم‌فکری می‌کند.

خواهشمند است پیشنهادهای کاربردی و حرفه‌ای خود را در قالب یادداشت‌های کوتاه، برای تنظیم این سند و دستورکار فرهنگستان هنرجمهوری اسلامی ایران، به نشانی الکترونیکی research@honar.ac.ir ارسال فرمایید. یادآور می‌شود پیشنهادهای شاخص، با نام ارائه‌دهنده، در وب‌گاه این فرهنگستان درج خواهد شد.

 

فراخوان فرهنگستان هنر برای تاثیر کرونا بر معماری و شهرسازی , فراخوان , فرهنگستان هنر , تاثیر کرونا , معماری و شهرسازی , روز معمار , گروه تخصصی معماری و شهرسازی , فرهنگستان هنرجمهوری اسلامی ایران , فرهنگستان هنرجمهوری , اسلامی ایران , عرصه معماری , esearch@honar.ac.ir , ستاوین , اخبار معماری

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: فرهنگستان هنرجمهوری اسلامی ایران

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .