پاویون آمریکا ، بینال معماری ونیز 2021 ، اثر Paul Anderson

مجموعه: ویدیوها ، تاریخ انتشار: ۲۳ / ۰۳ / ۱۴۰۰ ، شناسه: ۴۱۱۲ ، بازدید:۸۰۶

پاویون آمریکا (U.S. Pavilion) ، بینال معماری ونیز 2021 (Venice Biennale) ، اثر پاول اندرسن و پل پریسنر (Paul Anderson)

چیزهای زیادی در اطراف ما وجود دارد که ما آنها را مسلم می دانیم زیرا همه جا هستند - ساده هستند و کار می کنند. اما گاهی اوقات فراگیر بودن آنها باعث چشمگیر بودن آنها می شود: به قاب بندی چوب فکر کنید ، سیستمی چنان اساسی و سرراست که برای ساخت بیش از 90 درصد کل مسکن در ایالات متحده استفاده می شود. پاول اندرسن و پل پریسنر ، متصدیان غرفه 2021 ایالات متحده در بینال معماری ونیز ، fi این روش ساخت و ساز توجه می کنند تا آنچه را در مورد تاریخ آمریکا و نگرش ما نسبت به کار و محیط ساخته شده می گوید را بررسی کنند.

 

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .