فراخوان کتاب با موضوع معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی در سال 2017

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۷ / ۱۰ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۳۵۳ ، بازدید:۳۲۶۸

فراخوان انتخاب کتاب با موضوع معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی در سال 2017 منتشر شد.

 

مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی در سال 2017


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، با توجه به اینکه مشهد در سال 2017 پایتخت فرهنگ اسلامی است لذا معرفی شهر مشهد در این سال از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
در این راستا شهرداری مشهد در نظر دارد با توجه به اهدای کتاب به هزار کتابخانه جهان اسلام اقدام به شناسایی، ارزیابی و ترجمه کتاب با محوریت مشهد و تاریخ تمدن اسلام، مشهد و انقلاب اسلامی، مشهد و امام رضا(ع) و زیارت، مشهد مقصد گردشگری جهان اسلام نماید. 
بر همین اساس باید کتاب‌ها و مقالات متعددی تا سال 2017 برای آشنایی بیشتر مردم جهان اسلام با شهر مشهد منتشر شود البته این مهم باید سال‌ها قبل صورت می‌گرفت اما بازهم نباید از فرصت باقی‌مانده صرف نظر کرد.
با توجه به اینکه مشهد در سال 2017 پایتخت فرهنگ اسلامی است باید از این رویداد مهم به بهترین نحو استفاده کرد تا مردم جهان اسلام با شهر بهشت بیشتر آشنا شوند لذا دبیرخانه مشهد 2017 ،بنا دارد برترین کتاب‌های معرفی مشهد را در سال 2017 برگزیند که علاقه‌مندان دراین‌ارتباط می‌توانند سوالات و یا مطالب خود را ارسال نمایند.
موضوعات پیشنهادی این فراخوان شامل معرفی چهره‌های بزرگ، شهدا و سرداران شهر، معرفی مکان‌های تاریخی و گردشگری، معرفی هویت‌های زمانی، سنت‌های مذهبی، معرفی پژوهشگران و محققین معاصر، معرفی موسسات و پژوهشکده‌های معاصر، معرفی سفرنامه‌ها، داستان و شعر، معرفی مناطق گردشگری شهر مشهد و... است.
این طرح با هدف کسب اطلاعات لازم علاقه‌مندان و مخاطبان از برنامه‌ها و اقدامات مشهد 2017 می‌باشد تا آنها با مراجعه به کتابخانه‌های مرکزی شهرهای مختلف جهان اسلام مطالب موردنیاز خود در حوزه‌های مربوط به شهر مشهد را جمع‌آوری نمایند.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان شرکت در این فراخوان می‌توانند با شماره تلفن 05131297205 تماس حاصل نمایند.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: news.mashhad

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .