سومین سالروز شروع فعالیت رسانه ای و حرفه ای شبکه هنر و معماری ایران ( ستاوین )

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۱ / ۰۹ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۵۷۸ ، بازدید:۱۳۷۲

⭕️  امروز یکم آذرماه سال نود و شش ، سومین سالروز شروع فعالیت رسانه ای و حرفه ای شبکه هنر و معماری ایران ( ستاوین ) را به همراهان و مخاطبین عزیزاین رسانه تبریک عرض می نماییم .  
⭕️  ستاوین ( شبکه معماری ایران ) ، وب سایت تخصصی ، حرفه ای و نهادی خصوصی در عرصه معماری و شهرسازی می باشد که به عنوان یک رسانه هنر و معماری  در زمینه ، نشر و به اشتراک گذاری ، آثار معماری و پروژه های معماری روز دنیا ،بررسی جدیدترین دستاوردهای حوزه دیزاین و تکنولوژی و اطلاع رسانی صحیح در رابطه با اخبار ، مستندسازی همایشها و مسابقات و ورکشاپ های تخصصی مرتبط با معماری و شهرسازی ، یادداشت ها و تحلیل ها , با تلاش و سعی صادقانه در جهت بهبود سطح آگاهی و بینش اجتماعی جامعه و ارتقاء جایگاه معمار و معماری فعالیت می نماید .
⭕️  اکنون در طی سه سال افتخار حضور و بودن در کنار شما عزیزان ، موفق به تولید بیش از 2500 محتوای ارزشمند به دور از قوانین ارزشی این رسانه، همچون پرهیز از کپی برداری از سایر منابع فارسی ، شده ایم ... 
.
به امید فردایی روشن تر برای معماری شهرهایمان
ستاوین ، شبکه هنر و معماری ایران
.
⭕️  با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ارائه پست هایی با محتوای ارزشمند تر یاری کنید ... 


⬅️  با #ستاوین همراه شوید . . . 
www.Setavin.com

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .