نشست پنجم از سلسله نشست‌های معماری معاصر مساجد در فرهنگستان هنر

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۵ / ۱۰ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۵۱۵ ، بازدید:۷۶۹

پنجمین نشست‌ معماری معاصر مساجد , ۸ دی به همت گروه معماری و شهرسازی فرهنگستان هنر برگزار می‌شود. به گزارش هنرآنلاین، در این سلسله نشست‌ها که با حضور استادان و صاحب‌نظران حوزه معماری و شهرسازی از پاییز ۱۳۹۸ به مدت ده جلسه در فرهنگستان هنر آغاز شده، معماری مساجد به‌عنوان شاخص‌ترین تجلی کالبدی بنیان فرهنگی‌مذهبی جامعه، مورد بررسی قرار گرفته است.

نشست‌های معماری معاصر مساجد، با طرح بنیان نظری آغاز و با معرفی تجارب شاخص معماری معاصر مساجد دنبال می‌شود و در ادامه با استفاده از تجارب شاخص در کشورهای اسلامی و معرفی تجارب داخلی، بیانیه‌ای با خرد جمعی و اخذ دیدگاه‌های متخصصان تدوین می‌شود و جهت تبدیل‌شدن به یک سند سیاست‌گذاری، به شورای عالی شهرسازی ارائه خواهد شد و با تصویب و ابلاغ آن، راهنمایی برای هدایت صحیح جریان معاصرسازی مساجد فراهم می‌شود.

در نشست پنجم که به دبیری دکتر محمد سعید ایزدی برگزار می‌شود؛ حمید عرفانیان و افشین اخلاص‌پور به سخنرانی خواهند پرداخت.

این نشست روز یکشنبه، ۸ دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در فرهنگستان هنر به نشانی، خیابان ولیعصر، تقاطع طالقانی، شماره ۱۵۵۲، برگزار خواهد شد.

 

محمد سعید ایزدی , حمید عرفانیان , افشین اخلاص‌پور , فرهنگستان هنر , نشست‌های معماری معاصر مساجد , بنیان نظری آغاز , معماری معاصر مساجد , مساجد , مسجد , طراحی مسجد

 

 محمد سعید ایزدی , حمید عرفانیان , افشین اخلاص‌پور , فرهنگستان هنر , نشست‌های معماری معاصر مساجد , بنیان نظری آغاز , معماری معاصر مساجد , مساجد , مسجد , طراحی مسجد

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .